Kis Fekete

Dinnyevizet árul Beyoncé

Nem, ez nem vicc, Beyoncé valóban beszállt egy cégbe, ami palackozott görögdinnye vizet árul. Így most már ő is. A WTRMLN WTR (magánhangzók nélkül a watermelon water angolul) hozzáadott cukor nélküli, természetes frissítőket piacra dobó startup biztosan repes az örömtől, hogy az új üzlettárs puszta léte a legjobb marketing fogás amire vágyhattak.

beyonce-watermelon-juice

A befektetés azonban az énekesnőnek is megtérülő lehet, ugyanis azt mondják, a dinnyevíz lesz az új hype az üdítők piacán. Manapság ugyanis nem a lónyál Coca Cola a menő üccsi, hanem a természetes kókuszvíz – amit most lehet, hogy lemos a piacról a lédús görögdinnye.

Beyoncé nem akármilyen elképzeléssel vágott bele az üzletbe: “Mint üzleti partnereknek, egészen egyszerű célunk van; az hogy biztosítsuk az elérhető wellnesst a világnak. Ez több, mint egy befektetés egy márkába, ez egy befektetés a női vezetőkbe, a fitnessbe, az amerikai gazdákba, valamint az emberek és a bolygó egészségébe.”

Ámen.

Az üdítő egyébként tényleg “mindenmentes”. Csak a dinnye húsát, héját és természetes citromot tartalmaz – hiszen a dinnye önmagában bő 80% vízből áll és a cukortartalma is elég magas így plusz ízesítésre nincs szükség. Egy üveg pedig kevesebb, mint 60 kalóriát fog tartalmazni, ami remek értéknek mondható.

watermelon-water

Mindezek után csak egy kérdés merült fel bennem: a magyar dinnyetermesztők miért nem lépnek meg egy hasonlót? Kevés import citrommal gyorsan piacra lehetne dobni hasonló finomságot és akkor nem a hiperek parkolójában végeznék a finom gyümölcsök. Persze ez már messze nem a divatról szól, úgyhogy én abba is hagyom…

 Forrás: 1

2016_FB_kovess

2016_FB_kovess

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!