Kis Fekete

Ezért hanyagold inkább a csipke fehérneműket

Igen, igen, tudjuk, hogy a csipke fehérneműk szépek és szexik és sokkal jobb nőnek érezzük benne magunkat, ezért természetesen meg van a helyük és az idejük, ahol viseljük őket. De minden napos, általános viseletnek nem éppen javasoltak.  Persze, az ember önbizalmán tud dobni, ha egy első randira vagy akár egy fontos tárgyalásra, csipke fehérneműbe megy,… Tovább »

Az új csodamelltartó megérkezett!

685 órányi munka és 6500 drágakő kellett hozzá, hogy elkészüljön a Victoria’s Secret legújabb csodás melltartója, a Fireworks Fantasy Bra. Közel húsz éve készíti el a meseszép fehérneműiről híres márka Fantasy Bra melltartóit, amelyeket olyan topmodellek mutattak be korábban is, mint Claudia Schiffer vagy Gisele Bündchen. Idén Lily Aldridge kapta meg a lehetőséget, hogy a… Tovább »

A legcikibb divattrend a jövő tavaszra – 2016 a kombiné éve lesz?!

Hogy melyik divattrend szép vagy sem, elég szubjektív dolog. Így hát ez a cikk is az lesz. Végignéztem, jövő tavaszra miket irányoztak elő számunkra a nagy divatházak, hátha már most szemem elé kerül egy menő darab a boltokban – na persze fast fashion kivitelben. Voltak érdekesek, meglepők, ámulatba ejtők (majd írok róluk!) és volt EZ:… Tovább »

Így szexiskedik a magyar topmodell

Mihalik Enikő az Agent Provocateur legújabb kampányának lett az arca. A bevállalósságáról híres angol fehérnemű márka a magyar topmodellt választotta 2015/16-os őszi-téli kollekciójának arcául, vagy inkább testéül.  A korábban olyan hírességekkel is dolgozó márka, mint Kylie Minogue, Kate Moss, Carmen Electra és Paris Hilton, most Enikőre bízta teljes “Soiree” kollekciójának bemutatását, a sejtelmességet a helyszínül választott üres színház… Tovább »

Jön! Jön! “A szürke 50 árnyalata” fehérnemű kollekció napokon belül az üzletekben!

Remekül időzítették a best seller könyvsorozat által inspirált fehérneműk piacra dobását. A trilógia lapozható változata körüli őrület még nem csengett le, az első film előzetesek már keringenek a neten (Valentin Napra időzítik az első rész bemutatóját) és egy új szezon kezdődik, ami már önmagában is erősíti mindenkiben a késztetést, hogy beszerezzen pár új ruhát és… Tovább »

Újabb fehérnemű márka választotta Palvin Barbit arcának

Palvin Barbi manapság az egyik leghíresebb magyar modell, akiről sorra jelennek meg a jobbnál jobb fotó sorozatok. Nem is olyan régen arról számoltunk be, hogy a kínai Lily márka kampány fotóin porcelán babaként pózol Barbi, most egy újabb jól sikerült kép sorozatot mutattak be az Ő szereplésével. Ezúttal az olasz Twin Set fehérnemű márka számára… Tovább »

Egy újabb meghökkentő fehérnemű hirdetés

Pár napja számoltunk be arról, hogy az American Eagle almárkája az Aerie olyan fehérnemű hirdetéseket mutatott be, ahol a modelleket teljes valójukban láthatjuk, a képeken utólag nem alkalmaztak semmilyen Photoshop trükköt. Ezzel a lépésével a márka kivívta sok nő tetszését, hisz láthatjuk, az igazi nők is lehetnek szépek és szexisek, nem csak a kiretusált kampányfotókon… Tovább »

Valentin napra egy kis szexis meglepetés

Ha szexis fehérneművel lepnéd meg a párod a közelgő Valentin napra, itt a lehetőség. Megjelentek az első képek a H&M Valentin napi fehérnemű kollekciójáról. A kampányfotókon Edita Vilkeviciute szerepel, a litván szépség csipkésés virágos melltartókat és sort fazonú bugyikat visel a képeken. Bár még csak pár képet láthatunk a sorozatból, de azt hiszem, lesz mitől elcsábulni… Tovább »

Fehérnemű hirdetés retusálás nélkül?! Végre ilyen is van!

Többször kampányoltak már hírességek a valódi szépség mellett úgy, hogy smink nélkül álltak modellt neves fotósoknak, magazinoknak. Végre most egy divatmárka is a nyomukba szegődött – ráadásul egy fehérnemű márka! Az American Eagle almárkájáról, az Aerie-ről van szó, ami legújabb kampányához olyan fotókat jelentetett meg, amelyek mentesek a PhotoShop torzító hatásaitól. A márka elsősorban a… Tovább »

Mr. Beckham és a H&M újabb nagy dobása

Idén tavasszal immár ötödik közös kollekcióját mutatja be David Beckham és a svéd fast fashion márka, a H&M. A cég minden eddiginél nagyobb dobásra készül. A Super Bowl döntője minden évben a lenézettebb TV-s esemény az Egyesült Államokban. Ekkor a legdrágább a reklám idő, 30 másodpercért hihetetlen mennyiségű összeget képesek kifizetni a hirdetők (állítólag idén… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!