Marc Jacobs a Louis Vuitton designere az idei évtől a Diet Coke kreatív igazgatójaként is dolgozik, és ennek keretein belül jelent meg most egy hirdetés sorozaton, amivel a Coke az új designba öltöztetett dobozait és üvegeit harangozza be.
A képeken Jacobs egy skót szoknyás erős embert játszik és az üveget próbálja kinyitni vagy a dobozt próbálja eldönteni úgy, hogy a modellek kecsesen rajta csücsülnek.
A kampány a márka 30 éves fenn állását hivatott bemutatni, így a lányok ruhája és a doboz, illetve az üveg design is a ’80-as, ’90-es és a 2000-es évek hangulatát idézi. Erről még egy videó is készült, ahol a szereplők, köztük Jacobs, egy fotó fülkében a különböző évtizedek szerint változik:
https://www.youtube.com/watch?v=Ygd0AaibxEs
Igazán kedvesre és viccesre sikerült a Diet Coke jubileumi kampánya, arról nincs sajnos információnk, hogy a jubileumi csomagolás hazánkban is elérhető lesz-e. Nektek, hogy tetszik az új csomagolás?
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: