A Louis Vuitton ikonikus táskája, az Alma táska 1934-ben jelent meg a piacon, és kupolaszerű alakjával egyből felkeltette a divatimádók figyelmét már akkor, és a lelkesedés továbbra sem lankad.
A márka legfrissebb, tavaszi kampányában ezeket a darabokat helyezi a középpontba. Ez azért is érdekes, mert a modell közel 80 éves történetében ez az első alkalom, hogy kifejezetten az Alma táskát helyezik reflektorfénybe.
A kampány szlogenje: “Sikk a hídon”, a képeket a világ hídjain fotózta Steven Klein, készült kép New Yorkban, ahol az előtérben a sárga táskák, háttérben egy sárga taxi és a Brooklyn Bridge látható, de ehhez hasonlóan készült külön koncepció Shanghaira és Párizsra is. Természetesen a modellek (Karlie Kloss, Daria Strokous, Jac Jagaciak és Iris Strubegger) sokkal kifinomultabbak és nagyvilágibbak, mint a hidak átlag közönsége. Már csak azért is, mert a márka 2013-as Pre-Fall kollekciójának darabjait viselik.
A kampány a brit ELLE áprilisi számában debütált, de várhatóan egyre több divat magazinban látjuk majd. Nektek, hogyan tetszenek a fotók?
Forrás: WWD
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: