A nagy divatházak, mint a Hermés, Louis Vuitton és Chanel már régóta nem csak ruhákat terveznek, hanem cipők, táskák, parfümök és napszemüvegek is elérhetők kínálatukban. Szinte már nincs is olyan termék, amit ne tudnánk megvenni – már ha a pénztárcánk engedi – valamelyik nagy divatháztól. A legújabb őrület a híres divatházak logójával ellátott flaska, avagy butykos.
A Chanel nemrég megjelent pre-fall (kora őszi) kollekcióját Skócia ihlette, és a modellek vállán átvetve egy bőrrel bevont flaska fityegett. A butykos két méretben érhető el a divatháznál, a kisebb 3 625 dollárba (kb. 830 000 Ft-ba), a nagyobb méretű 4 775 dollárba (több mint 1 000 000 Ft-ba) kerül.
Természetesen nem csak a Chanel állt elő a hagyományos lapos üveg márkás verziójával, a tavalyi évben, mind a Hermés, mind a Louis Vuitton elkészítette már a saját változatát az egyre divatosabb kiegészítőre.
Kíváncsian várjuk, hogy az új divat mikor szivárog át a fast-fashion üzletekbe, és csak remélni tudjuk, hogy ha a H&M-nél vagy a Zaranál megjelenik a lapos üveg egy-egy divatos változata, az nem fogja a divat imádókat mértéktelen alkohol fogyasztásra sarkalni. Hiszen azt azért ne feledjük, hogy a kis lapos üvegek eredeti funkciója mégis csak az ital tárolása.
Forrás: stylefrizz.com; purseblog.com
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: