Kis Fekete

Mr. Beckham és a H&M újabb nagy dobása

hm

Idén tavasszal immár ötödik közös kollekcióját mutatja be David Beckham és a svéd fast fashion márka, a H&M. A cég minden eddiginél nagyobb dobásra készül. A Super Bowl döntője minden évben a lenézettebb TV-s esemény az Egyesült Államokban. Ekkor a legdrágább a reklám idő, 30 másodpercért hihetetlen mennyiségű összeget képesek kifizetni a hirdetők (állítólag idén 4 millió dollárt). Ilyenkor mutatják be legkreatívabb reklámokat, szinte versenyeznek a cégek, hogy kinek lesz a legjobb hirdetése az adott évben.

A H&M idén úgy döntött, hogy ők is beszállnak a versenybe és ez alatt az esemény alatt fogják hirdetni a legfrissebb David Beckham kollekciójukat. A reklámfilmben, amit Londonban forgattak, kilenc szettet fog viselni a sztár. Annak érdekében, hogy biztosan mindenkit elkápráztassanak, még egy csavart vittek a reklámba. A Samsung okostévével rendelkezők a reklám alatt egy kattintással már meg is vásárolhatják a Nekik tetsző darabokat a kollekcióból. Ezzel a H&M lesz az első olyan cég, akik azonnal visszajelzést kapnak egy TV reklám sikerességéről a reklámból származó eladások alapján. Ilyen az, mikor a divat világa és a jövő technológiája összefonódik. Reméljük azért a kollekció is jól sikerült 🙂

Forrás

2016_FB_kovess

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

A Google és Facebook belépéssel automatikusan elfogadod felhasználási feltételeinket.

VAGY


| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!