Idén tavasszal immár ötödik közös kollekcióját mutatja be David Beckham és a svéd fast fashion márka, a H&M. A cég minden eddiginél nagyobb dobásra készül. A Super Bowl döntője minden évben a lenézettebb TV-s esemény az Egyesült Államokban. Ekkor a legdrágább a reklám idő, 30 másodpercért hihetetlen mennyiségű összeget képesek kifizetni a hirdetők (állítólag idén 4 millió dollárt). Ilyenkor mutatják be legkreatívabb reklámokat, szinte versenyeznek a cégek, hogy kinek lesz a legjobb hirdetése az adott évben.
A H&M idén úgy döntött, hogy ők is beszállnak a versenybe és ez alatt az esemény alatt fogják hirdetni a legfrissebb David Beckham kollekciójukat. A reklámfilmben, amit Londonban forgattak, kilenc szettet fog viselni a sztár. Annak érdekében, hogy biztosan mindenkit elkápráztassanak, még egy csavart vittek a reklámba. A Samsung okostévével rendelkezők a reklám alatt egy kattintással már meg is vásárolhatják a Nekik tetsző darabokat a kollekcióból. Ezzel a H&M lesz az első olyan cég, akik azonnal visszajelzést kapnak egy TV reklám sikerességéről a reklámból származó eladások alapján. Ilyen az, mikor a divat világa és a jövő technológiája összefonódik. Reméljük azért a kollekció is jól sikerült 🙂
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: