Többször kampányoltak már hírességek a valódi szépség mellett úgy, hogy smink nélkül álltak modellt neves fotósoknak, magazinoknak. Végre most egy divatmárka is a nyomukba szegődött – ráadásul egy fehérnemű márka! Az American Eagle almárkájáról, az Aerie-ről van szó, ami legújabb kampányához olyan fotókat jelentetett meg, amelyek mentesek a PhotoShop torzító hatásaitól.
A márka elsősorban a 15-21 éves lányokat célozza meg, így fontosnak érezték, hogy a fiatalok ne mesterséges szépségekhez hasonlítsák magukat a reklámokat nézegetve, hiszen “The real you is sexy” (A valódi önmagad szexi).
A modellek persze ki vannak sminkelve, gyönyörűek, egészségesek és tökéletes a megvilágításuk – de ennyi. Retusálva nem lettek a képek. És már ez is jóval több, mint az összes többi márka esetében, ahol a legdögösebb szupermodellek testét is végigjavítják, mielőtt publikálásra kerül a kampányanyag.
Ez még azonban nem minden, a márka a weboldalán ennél is nagyobbat újított, ami nekem még jobban tetszik, mint maguk a kampányfotók. Egy átlagos webshopban mindegy, hogy hányas méretű melltartót keresel, a mintaképen ugyanaz a lány mosolyog vissza rád 65A és 90F-es méret között, így igazán nem láthatod, a te kebleiden hogyan mutatna az adott melltartó. Itt ezen is változtattak és ha megadod a méretedet, a fotókon az annak megfelelő mellmérettel rendelkező lány mutatja be a termékeket. Zseniális!
Érdemes megnézni a fotózáson készült minivideót is: vidám, közvetlen, szuper!
Kíváncsi vagyok, hogy az olyan nagyágyúk, mint például a Victoria’s Secret, mikor szánják rá magukat hasonló lépésre. És vajon az Aerie a következő szezonra is megtartja ezt a jó szokását?
Forrás: 1