Általában gond nélkül elfogadom, ha egy luxusmárka csillagászati árakat szab meg egy-egy termékének, ha tehetném én is simán elkölteném a szükséges összeget például egy Michael Kors táskára – és most nem is a megugorhatatlan kategóriát említettem. Hiszen ott van a trenddiktáló design, a (jó esetben) kézi elkészítés, a nemes anyagok használata, stb. stb. Egy valódi márkás darabon bizony látszik a minőség.
DE.
A legújabb őrület nálam is kiverte a biztosítékot. Íme a példa rá, a sznobságnak.. akarom mondani, a hülyeségnek ára van! Jelen esetben 1750 dollár.
És hogy mit kapsz a több, mint 400.000 forintodért? Egy kulcstartót. Ezt:
Tény, a kis szőröst Karl Lagerfeldről mintázták – innen is a neve: Bag Boy Karlito. Tény, hogy Földünk pár milliárd lakója közül akadhatott 600 elvetemült, akik előjegyzési listára vetették fel magukat a Fendinél, hogy azonnal hozzájussanak majd. De kérdezem én, mégis minek? Ez nem lesz örök darab, nem lesz olyan, mint esetleg egy jó minőségű designer táska, amire ha vigyáz a tulajdonosa még évek múltán is előveheti, sőt, idővel mint vintage darab bukkanhat elő.
Nem. Ez egy túlméretes pom-pom, ami esetében még az állatvédők is joggal felhördülhetnek, hiszen valódi nyest és ezüstróka prémet illetve kecske gyapjút használnak fel az elkészítésükhöz.
És mégis, a luxus hóbort már most millió dolláros bevételt hoz a divatház konyhájára.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: