A Hello Kitty tavaly töltötte be a 40. életévét és ennek kapcsán több érdekesség is történt a japán cica háza táján. Először is kiderült, hogy nem is cica, hanem egy vidám és boldog kis lány, akinek aranyból van a szíve. Ez akkoriban bejárta a világsajtót, mindenki megdöbbent a hírtől… 🙂 Minket most a másik bejelentés jobban érdekel, márpedig az, hogy a Sanrio, a Hello Kitty márka tulajdonosa, felhívást intézett a designerekhez annak érdekében, hogy minél több férfiaknak szóló terméken jelenjen meg a kis(cica)lány.
A Nendo nevű japán design stúdió sikeresen vette az akadályt és egy sor Hello Kitty-s pólót tervezett amit a férfiak is szívesen viselnek. Annak érdekében, hogy fent tartsák a férfias jellemzőket is, a pólókon a kis(cica)lány olyan férfiasnak gondolt dolgok közé keveredik, mint technológia, matematika, tudomány és építészet.
Például egy röntgen felvétel felfedi Hello Kitty csontvázát:
Matematikus Hello Kitty egy képletben jelenik meg:
Vagy akár az evolúciót is végig követhetjük vele:
Forrás: 1, 2, 3
Mivel a macskánál jobban semmit nem utálok, így ez a veszély nem fenyeget :))))))))))))