És persze az sem árt, ha jó a pedigréje. Jelen esetben a családot, a cica gazdája, Karl Lagerfeld jelenti, a cicus pedig Choupette “Lagerfeld”.
Ő az a macska, aki a tavalyi évben 3 000 000 eurót keresett különböző reklám kampányokkal, így saját jogán lett milliomos. Persze emellett sem kell félteni, hiszen “apukája” minden hova magával viszi, amerre jár, így a héten például New Yorkban járt a Chanel Paris-Salzburg showján, ahol Mr. Lagerfeld felfedte mennyire is “drága” az ő kis kedvence. A cicus Goyard és Louis Vuitton tálkákból eszik, magánrepülőn utazik és a legmenőbb partikon is részt vesz divatmogul gazdáját követve, így azt hiszem igazából nem is lett volna szüksége erre a bevételre.
A pénz két reklám kampányból jött össze, az egyik egy japán szépség ipari termék, a másik pedig egy német autó márka kampánya volt. Ennek hatására, egy áprilisi tréfa keretében, címlap sztár is lett belőle pár pillanatra, a Lucky magazin tette híres állatoknak szentelt képzeletbeli lapszámának elejére. Hogy mit tud ez a macska, hogy ennyi pénzt megér? Gazdája szerint hihetetlen egyéniség, igazi művésznő, ahogy játszik és mozog, megismételhetetlen eleganciát sugall….
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: