Kis Fekete

Így harcolnak Barbieval a nemi sztereotípiák ellen

A világ egyik legismertebb babája Barbie, aki azért már nem annyira népszerű, mint gyerekkorunkban volt. Gyártója a Mattel évről évre csökkenő eladási tendenciákról számol be, ami nem meglepő módon nem tetszik a cégnek és mindent meg is tesznek azért, hogy ez megváltozzon.

barbie with boy

Pedig tavaly még nagyobb problémájuk is akadt, hiszen versenytársuk, a Hasbro nyerte el a Disney mesékben szereplő hercegnőkről készült babák gyártásának a jogát, ami belegondolva abba, hogy tavaly mekkora Jégvarázs és Elza láz volt a világban, óriási érvágás lehetett. 

Most új utakra léptek. Egy világhírű olasz luxus divatmárkával, a Moschinoval együtt hozták létre új limitált szériás Barbie kollekciójukat, amit már nem csak lányokkal, hanem egy fiúval is reklámoznak, ezzel ellentmondva az eddigi sztereotípiáknak. 

A nagy divatrajongóknak egyébként a videót megnézve fel fog tűnni, hogy a kis srác (nem véletlenül) nagyon hasonlít az olasz divatmárka kreatív igazgatójára, Jeremy Scott-ra.

jeremy scott

Forrás

fb_osz

2016_FB_kovess

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!