Kis Fekete

Ismét nem ciki, ha messziről virít a márkajelzés

Emlékszem, amikor végeztem az egyetemen, legnagyobb vágyam egy LV monogramos Speedy táska volt. Sokáig tartotta magát az elképzelés, hogy valamely jeles ünnepre meglepem magam vele. Aztán mire összegyűjt volna a rávaló, azt vettem észre, kezd ciki lenni, ha valakinek a ruhájáról vagy kiegészítőjéről messziről virít, milyen márkájú. Így dobtam a témát és inkább elnyaraltam a tatyó árát.

 logok

Most azonban jó pár logó mentes szezon után úgy tűnik a divatházak ismét keblükre ölelték márkájuk legfontosabb elemét. A 2016-os tavaszi-nyári kollekciók divatbemutatóin ugyanis több helyütt is feltűntek a gazdagon feliratozott kabátok, pólók, az extra nagy logóval ellátott kiegészítők.

Louis VuittonLoeweLanvingucciChanel
< >
Louis Vuitton

A luxus diszkrét kifejezésének azért még nem biztos, hogy egyből lőttek, de ha már az olyan divatházak is foglalkoznak a témával, mint a Chanel, könnyen azon kaphatjuk magunkat, hogy öltözékünk ismét hirdetőoszloppá változik. Hiszen ha a nagy nevek is előhozakodnak márkajelzéseikkel, a fast fashion márkák garantált, hogy újra óriási számban fogják nyomtatni a logózott pólókat. Gondoljunk csak a pár éve még menő MANGO feliratos pólókra.

A magam részéről ugyan a szerelem elmúlt az LV táskák iránt, azért be kell valljam, az utóbbi időben újra foglalkoztat a gondolat, hogy beszerezzek egy designer táskát, még ha nem is ennyire feltűnően logózottat.

 Forrás: 1, 2

2016_FB_kovess

 

2016_FB_kovess

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!