Rendesen meglepte a divatszakmát Calvin Klein véleménye a márka új reklámarcáról, Kendall Jennerről. A szexi sztármodell ugyanis Mr. Klein szerint egyáltalán nem felel meg azoknak az elvárásoknak, amiket anno ő támasztott a kiválasztott reklámarcokkal (khm.. testekkel) szemben.
Igaz a márka névadója már 13 éve, hogy eladta cégét, azért a véleménye még mindig nagy érdeklődésre tart számot. Az #MyCalvins kampány pedig épp a ’90-es évek ikonikus CK plakátjaiból inspirálódott, mégis a márkaalapító szerint a csinos, fiatal modell nem volt nyerő választás.
Annál inkább elégedett Justin Bieber gatyavillantásával. Hogy miért? Egészen érdekes okokból:
“Manapság a modelleket az alapján fizetik, hogy mennyi követőjük van a közösségi oldalakon. Nem azért választják ki őket, mert képviselnék egy márka igazi lényegét, mint ahogyan azt én próbáltam tenni – hanem aszerint döntik el, mennyi online követője van. Nem hinném, hogy hosszútávon ez működni tud. Nem hiszem, hogy ez a legjobb mód arra, hogy egy terméket sikerrel értékesíts.”
Van benne igazság – mint ahogyan Kendall Jennernek is van 54,7 millió követője.
Forrás: 1
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: