Az itthon több bolttal is jelen lévő H&M bolthálózat családjába tartozó & Other Stories márka a Vans cipő márkával közösen egy szuper, pöttyös, illetve nude cipő kollekciót hozott létre, amivel a húszon éves korosztályt szeretné megcélozni. A 2013 óta létező márka ehhez az egyre nagyobb trendnek tűnő formulát használja, kampányában egy 86 éves modellt szerepeltet.
A korábban már a Dolce&Gabbana, a Moschino, a Nivea és a Gap kampányában is dolgozó Daphne Selfe már épp abba akarta hagyni a modellkedést, mikor 1997-ben, férje halála után megtalálta a Models 1 ügynökség és felkérték, hogy dolgozzanak együtt. Mára minden korábbinál elfoglaltabb modellé vált.
Ebben a kampányban a 22 éves Flo Dronnal szerepel együtt, ahol mind ketten a pöttyös kollekció darabjait viselik.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: